הפרסומת של ג'ילט, שנולדה כניסיון להפגין אחריות תאגידית. צילום מסך מתוך יוטיוב

מי פה האחראי

הפרסומת הפמיניסטית של ג'ילט ששברה את האינטרנט נתפסה רוב הזמן כפרובוקציה שקופה. אבל אי אפשר להבין אותה מבלי לקחת בחשבון את המושג "אחריות תאגידית". האם חברות אכן מחויבות לערכים חברתיים? האם הן יכולות לשים לעצמן גבולות? או שזאת בסך הכל צורה מתוחכמת של יחסי ציבור?

*

כללי     
{ לכתבה "מי פה האחראי" לא התפרסמו תגובות }

{ הוספת תגובה }

* כתובת המייל לא תופיע בתגובות